tirsdag 1. desember 2015

Det siste året....

Samboeren med hjemmestrikka lue ;)
Da er jeg tilbake, og håper på å kunne klare å holde bloggen noe mer oppdatert på hva jeg holder på med av håndarbeid. Samboeren min og jeg har det siste året flyttet to ganger, og vi holder enda på med noe oppussing i huset, så tiden strekker ikke alltid til.... men håndarbeid har det likevel vært tid til! Jeg kjøpte med for en stund siden boken "KLOPMELOMPE - strikk til baby, barn og voksne", det har blitt mye strikk fra denne boka i det siste. Det vil også ligge noen gaver under juletreet fra denne boka.
Huset vårt :D

For under en måned siden ble jeg tante, og da måtte jeg jo selvfølgelig strikke litt. Det ble et Marius sett. Har jo strikket utallige marius-plagg, men blir aldri lei det mønsteret. Nå holder jeg på med to pledd, fra DROPS-design, som skal blir julegave ;) Jeg synes det er sååå koselig med hjemmelagede julegaver, og håper mottakerne også liker det.

Julegave 2014 - to sitteunderlag.
Det forrige innlegget ser jeg er fra julemesse i fjor.... I år hadde jeg jobbe helg så jeg hadde ikke muligheten til å være der. Jeg hadde heller ikke fått laget så mye å selge pga flyttingen, men til neste år håper jeg igjen å kunne være tilstede på en julemesse. Det var veldig koselig!
Retrokofte






 Bilde fra i sommer. Vi leide en leilighet på en gård, var så stille og rolig, og veeeeldig deilig å sitte ute å strikke. Hadde flere ganger fin utsikt, med elg og rådyr ute på jordet :) Jeg gleder meg til sommer igjen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar